Często zadawane pytania

 Wysyłka

Ile czasu zajmie mi dostawa ?
Czas dostawy wynosi maksymalnie 2-4 dni roboczych, ze względu na bieżące problemy.

Wysyłamy Twoje zamówienie w ciągu 48 do 72 godzin od zakupu, aby przyspieszyć proces dostawy.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów z zamówieniem, jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę na email 

Moge śledzić moje zamówienie ? 
Możesz śledzić swoją paczkę używając numeru zamówienia i adresu e-mail, przechodząc do sekcji Śledzenie mojego zamówienia w naszej witrynie internetowej.

Czy muszę płacić za dostawę ? 
Zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem, dostawa jest i zawsze będzie bezpłatna.

Płatność


Skąd mam wiedzieć, że moja płatność jest bezpieczna ?
Przy zakupie online przy użyciu karty kredytowej, wszystkie informacje są wprowadzane na bezpiecznej stronie internetowej SSL. Państwa dane są następnie szyfrowane przez SSL i przesyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy usług płatniczych, gdzie Państwa karta i transakcja są autoryzowane i zatwierdzane. Informacje o Twojej karcie kredytowej nie są w żaden sposób szyfrowane na naszych serwerach.

Jakie metody płatności są akceptowane ?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX) oraz płatności PayPal. Nie przyjmujemy jednak czeków, przekazów pieniężnych ani przelewów bankowych.

Zwroty


Jak mogę poprosić o zwrot ?
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami na naszej stronie internetowej:Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów.

Czy koszty zwrotów są pokrywane ? 
Wszystkie koszty zwrotu i inne opłaty mogą być przez nas załatwione.

Czy mogę poprosić o zwrot pieniędzy za ten produkt ?
Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy na naszej stronie internetowej: